• 10-08-2024, 03:09:15
    #1
    Bilgisayar başında otururken dışarıdan bir ses geldi kafamı çevirdim, şehrin tam üstünde rengarenk bir şey var, ama çok büyük ve göz kamaştırıyor telefonumu elime aldım, 1 dakika boyunca şehrin üstünde kaldı, flash açık çektim heyecanla sonra kapattım tekrar açtım 10 saniyelik bir video çekebildim, ardından 1 dakika geçmedi sonra mavi bir meteor düştü, mükemmel bir şeydi, sonra twittera girdim ama kimse görmemiş biraz bekledim, bir kaç kişi daha görmüş ama onlarda resim veya video çekememiş, araştırdım bu tür meteorlar “göksel havai fişek” olarak geçiyormuş. Canlı gözle gördüğüm için çok mutluyum çok güzel bir şeydi.


    Nasanın kendi hesabından attığı bir tweet;


    https://x.com/nasa/status/1821963657...v4Sbu6OF-kHhcw


    Benim odamdan çektiğim videodan alıntı resim;

    Video ;
    https://streamable.com/sg7gd1
  • 10-08-2024, 03:15:10
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir an tanıklık etmenizde güzel olmuş hocam.
  • 10-08-2024, 03:25:56
    #3
    Gök ile alakalı tüm olayları çok seviyorum ancak görmek nasip olmuyor.
  • 10-08-2024, 05:02:54
    #4
    o taşlardan birazı yakınınıza düşseydi milyonerdiniz
  • 10-08-2024, 08:29:18
    #5
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir an tanıklık etmenizde güzel olmuş hocam.
    2 3 defa tanıklık ettim hocam.

    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gök ile alakalı tüm olayları çok seviyorum ancak görmek nasip olmuyor.
    Banada şansa denk geldi hocam ama birincisi çok ses çıkarttı çok fena.
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o taşlardan birazı yakınınıza düşseydi milyonerdiniz
    Sokaklarda aramaya çıktım şuan hocam, haber vereceğim.

    Video konuya eklendi.