Bilgisayar başında otururken dışarıdan bir ses geldi kafamı çevirdim, şehrin tam üstünde rengarenk bir şey var, ama çok büyük ve göz kamaştırıyor telefonumu elime aldım, 1 dakika boyunca şehrin üstünde kaldı, flash açık çektim heyecanla sonra kapattım tekrar açtım 10 saniyelik bir video çekebildim, ardından 1 dakika geçmedi sonra mavi bir meteor düştü, mükemmel bir şeydi, sonra twittera girdim ama kimse görmemiş biraz bekledim, bir kaç kişi daha görmüş ama onlarda resim veya video çekememiş, araştırdım bu tür meteorlar göksel havai fişek olarak geçiyormuş. Canlı gözle gördüğüm için çok mutluyum çok güzel bir şeydi.
Nasanın kendi hesabından attığı bir tweet;
https://x.com/nasa/status/1821963657...v4Sbu6OF-kHhcw
Benim odamdan çektiğim videodan alıntı resim;
Video ;
https://streamable.com/sg7gd1