• 10-08-2024, 01:26:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Yolcu360’da çalışıyorum sorularınız var ise sorabilirsiniz.
    Saygılarımla iyi çalışmalar.
  • 10-08-2024, 01:27:31
    #2
    Güllüoğlunun üst katındaki ofiste mi e5 de
  • 10-08-2024, 01:27:44
    #3
    ne olarak çalışıyorsunuz hocam soruları ona göre soralım
  • 10-08-2024, 01:28:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Murat19o3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güllüoğlunun üst katındaki ofiste mi e5 de
    Evden çalışıyoruz hocam biz çağrı merkezinde ofisten bağımsız sistem veriyorlar.
  • 10-08-2024, 01:29:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nazimduran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olarak çalışıyorsunuz hocam soruları ona göre soralım
    Çağrı merkezi hocam genel tüm sorular ile ilgileniyoruz.
  • 10-08-2024, 01:30:01
    #6
    maaş durumları nasıl hocam
  • 10-08-2024, 01:31:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maaş durumları nasıl hocam
    Asgari ücret + prim hocam 500k 1M gibi hedeflerimiz oluyor kiralamada hedefimiz tutunca 0.75 çarpana giriyoruz. Örnek 500k da 7.500₺ prim alıyoruz.
  • 10-08-2024, 01:47:20
    #8
    armoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret + prim hocam 500k 1M gibi hedeflerimiz oluyor kiralamada hedefimiz tutunca 0.75 çarpana giriyoruz. Örnek 500k da 7.500₺ prim alıyoruz.
    günde kaç saat çalışıyorsun, yorucu mu ? tuhaf tuhaf insanlarla uğraşmak zorunda kalıyor musun, uzun süreli yapılır mı bu iş ?
    birde bu işe nasıl girdin başvuru mülakat vb tecrübe istiyorlar mı çok
    • yunus035
    • armoni
    yunus035 ve armoni bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-08-2024, 02:34:18
    #9
    EFEBEY.
    yakin zamanda arac kiralayacagim bugun 5s greenmotion gibi yerler ile gorustum bana yardimci olurmusun hocam