Murat19o3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güllüoğlunun üst katındaki ofiste mi e5 de
Evden çalışıyoruz hocam biz çağrı merkezinde ofisten bağımsız sistem veriyorlar.