Bu akşam memlekete gidiyorum o yüzden bundan sonraki yaklaşık 1,5 ay buralarda beni bulamayacaksınız. Yaklaşık 40-45 gün memlekette kalıcam. Gelince görüşmek üzere..
Bu forumdan bana mail gönderen bazı kişiler var. Göndereceğiniz maillere dolayısıyla geç cevap verebilirim. Önemsizse hiç cevapta vermeyebilirim. Acil olmayan durumlar için mail göndermeyin lütfen. Ben ara ara cepten internete giricem. Bloguma yapılan yorumlarda onay süzgecinden geçtiği için onaylamam haftaları bulabilir..
1,5 aylığına yokum. Beni aramayın
2
●390
