• 06-08-2024, 11:11:36
    #28
    El yumruğu yemeyen kendi yumruğunu değirmen taşı sanır.
  • 06-08-2024, 11:16:47
    #29
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada %90ınımız erkeğiz.
    r10 mahalle forumu değildir. ancak aciz insanlar topluluğuda değildir.
    birisine dayılık tasladığınızda karşılık alacağınızı unutmayın.
    bir çok tartışmada denk geliyorum, ya da bizzat yaşıyorum.
    adam adres istiyor, tehdit ediyor, gel diyorum, herkese açık adres beyan ediyorum, geri vites.
    dün bunun bir benzerini daha yaşadık.
    sözde adanaya gelip beni tıraş edecekmiş.
    konu kilitlenince özel mesaj ile ulaştım, dansöz gibi kıvırmalar başladı. birde üstüne engellemiş.
    dedemin güzel bir sözü vardı '' yiyemeyeceğin havucu eline almayacaksın''
    genç arkadaşlara kanı deli akan arkadaşlara nacizane tavsiyem,
    sizin erkek olduğunuz kadar karışdakininde erkek olduğunu unutmayın. duvara toslayabilirsiniz. siz siz olun bu tür davranışlardan kaçının.
    Bir atasözüde der ki ,

    "Erkekliğin Onda Dokuzu Kaçmaktır" İşin içinden çık çıkabilirsen şimdi.
  • 06-08-2024, 12:00:30
    #30
    Kişisel Rütbe


    70 kilo adamdanda dayak yemem
  • 06-08-2024, 15:20:46
    #31
    İnternetten tartışıp kavga için buluşan insanların ciddi sorunları vardır.
  • 06-08-2024, 17:06:41
    #32
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada %90ınımız erkeğiz.
    r10 mahalle forumu değildir. ancak aciz insanlar topluluğuda değildir.
    birisine dayılık tasladığınızda karşılık alacağınızı unutmayın.
    bir çok tartışmada denk geliyorum, ya da bizzat yaşıyorum.
    adam adres istiyor, tehdit ediyor, gel diyorum, herkese açık adres beyan ediyorum, geri vites.
    dün bunun bir benzerini daha yaşadık.
    sözde adanaya gelip beni tıraş edecekmiş.
    konu kilitlenince özel mesaj ile ulaştım, dansöz gibi kıvırmalar başladı. birde üstüne engellemiş.
    dedemin güzel bir sözü vardı '' yiyemeyeceğin havucu eline almayacaksın''
    genç arkadaşlara kanı deli akan arkadaşlara nacizane tavsiyem,
    sizin erkek olduğunuz kadar karışdakininde erkek olduğunu unutmayın. duvara toslayabilirsiniz. siz siz olun bu tür davranışlardan kaçının.
    Eminim ki dedenizin sözü öyle değildir
  • 06-08-2024, 18:06:16
    #33
    Ticaret için açılan bir forumda tartışmak bir saçmalık, adresleşmek bir saçmalık, gitmek apayrı bir saçmalık.
  • 06-08-2024, 18:37:47
    #34
    Davamda haklıysam karşımdaki kim olursa olsun ejderha olurum ama davamda haksızsam dilimi kıvırır bir tarafıma *******.
    ,
    Millet olarak boş lafı çok seviyoruz, lafa gelince herkes aslan gibi iş icraate gelince kediye dönüşüyorlar ortada hiç birşey yok.

    Kimseyede adresinizi vermeyin kalleş çok insan var hiç ummadığınız bir zamanda karşınıza çıkarlar.
  • 06-08-2024, 22:41:27
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir bu tarz konu eksikti forumumuzda

    teşekkürler.
  • 06-08-2024, 22:47:53
    #36
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adam bir yere çagırıyorsa yada gelmenizi isdiyorsa sakına sakın Bu işin erkelikle alakası bile yok saflıkdır. bende 30 lu yaşlarımda yaptım bu hataları. sonra insan yaşlanınca düşünüyor. yahu gittin adam biyerine sıksa yarım kalsan ne olcak. yada 3 kuruşluk adam için yanlış şeyler yapsan adamı sakat bıraksan. yada öldürsen. Konu sahibi arkadaşda Eski üye 40 yaşından fazladır bence Çoluk çocukla muhattap olma bence

    Kesinlikle katılıyorum. Artık yediden yetmişe çok ciddi bir kesim dolu geziyor. Yolda görsen sümsük diyeceğin adam silahı çıkarıp alnına dayayabiliyor. Mümkün olduğunca tartışmadan uzak durmak ve gaza gelmemek lazım.

    Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum. Trendyol vb. pek çok platformda muşta, bıçak satışı mevcut. Bir tane yetkilide ağzını açmıyor ya da yaptırım uygulamıyor. Yani sonuçta muştayı ceviz kırmak için almıyorlar öyle değil mi? 200-300 TL'si olan herkes bunları alabiliyor ne yazık ki. Bravo.
    • RauL
    RauL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.