Davamda haklıysam karşımdaki kim olursa olsun ejderha olurum ama davamda haksızsam dilimi kıvırır bir tarafıma *******.
,
Millet olarak boş lafı çok seviyoruz, lafa gelince herkes aslan gibi iş icraate gelince kediye dönüşüyorlar ortada hiç birşey yok.

Kimseyede adresinizi vermeyin kalleş çok insan var hiç ummadığınız bir zamanda karşınıza çıkarlar.