r10 daki geri vitescilere hayranım.
37
●3.192
- 06-08-2024, 11:16:47Üyeliği durdurulduBir atasözüde der ki ,By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Erkekliğin Onda Dokuzu Kaçmaktır" İşin içinden çık çıkabilirsen şimdi.
- 06-08-2024, 17:06:41Eminim ki dedenizin sözü öyle değildirBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 18:37:47Davamda haklıysam karşımdaki kim olursa olsun ejderha olurum ama davamda haksızsam dilimi kıvırır bir tarafıma *******.
,
Millet olarak boş lafı çok seviyoruz, lafa gelince herkes aslan gibi iş icraate gelince kediye dönüşüyorlar ortada hiç birşey yok.
Kimseyede adresinizi vermeyin kalleş çok insan var hiç ummadığınız bir zamanda karşınıza çıkarlar. - 06-08-2024, 22:41:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bir bu tarz konu eksikti forumumuzda
teşekkürler. - 06-08-2024, 22:47:53RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum. Artık yediden yetmişe çok ciddi bir kesim dolu geziyor. Yolda görsen sümsük diyeceğin adam silahı çıkarıp alnına dayayabiliyor. Mümkün olduğunca tartışmadan uzak durmak ve gaza gelmemek lazım.
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum. Trendyol vb. pek çok platformda muşta, bıçak satışı mevcut. Bir tane yetkilide ağzını açmıyor ya da yaptırım uygulamıyor. Yani sonuçta muştayı ceviz kırmak için almıyorlar öyle değil mi? 200-300 TL'si olan herkes bunları alabiliyor ne yazık ki. Bravo.

