• 05-08-2024, 22:50:49
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Sigara içmeye günde kaç dal ile başladınız ?
  • 05-08-2024, 22:57:05
    #2
    Gazetenin içine kuru otları, yaprakları sararak başladım.. Püü keşke başlamaz olaydım.
  • 05-08-2024, 22:57:20
    #3
    1 kere 1 daldan bir şey olmaz diye başladım. Mentollüydü, nanesinden oldu her şey :/
  • 05-08-2024, 22:59:58
    #4
    0553 234 69 78
    Mentollü sigara ile başlamıştım lise ikinci sınıfta. 1 paketi 1 hafta falan içiyordum. Keşke hiç başlamasaydım.
  • 05-08-2024, 23:03:59
    #5
    1 pakete yakın içmiştim birisiyle havalı sanıyorduk Allah kahretsin valla
  • 05-08-2024, 23:07:41
    #6
    Evime sık sık gelen arkadaşların: "Hadi Ayşe bir tane de sen yak" demeleri üzerine başladım.
    Günde bir dal bazen içiyorum. 2.yi içince başım dönüyor 😊
  • 05-08-2024, 23:11:51
    #7
    1 dal ile ama mentollü vurdu beni, normal sigaranın tadından iğrenir içenle dalga geçerdim, kokusundan dolayı mentollü cezbetti içiş o içiş sonra devamı geldi. 5 yıl içtim 1 yıldır da bıraktım. Ama hala canım çok istiyor senede 2 gün özel günlerde içiyorum sadece alkole beraber.
  • 05-08-2024, 23:25:26
    #8
    1-2 dal içiyordum, sonra başladık. Anlamıyorsun zaten ama bazı çizgilerim var.
    Açken kesinlikle içmem.

    Genelde akşam 8-9'dan sonra içiyorum.

    Günde 1 paket bitiyor veya bitmiyor.
  • 05-08-2024, 23:36:13
    #9
    Pederden çalmıştım 1 tane maltepe öyle başladık işte, 30 sene oldu.