1-2 dal içiyordum, sonra başladık. Anlamıyorsun zaten ama bazı çizgilerim var.
Açken kesinlikle içmem.

Genelde akşam 8-9'dan sonra içiyorum.

Günde 1 paket bitiyor veya bitmiyor.