Merhaba hocam işbankasi işte limit e başvuru yapacaktım kafama takıldı başvuru yaptıktan sonra direkt hesaba mi geliyor yoksa belirli bir limit mi oluşuyor faiz vs kesinti olmaması için başvuru yapmadim isbankasi kredi kartı kullanıyorum şu an kafama takıldı
ben cok banka ile çalışıyorum
isbank ile sadece küçük bir ek hesabım vardı
ve sadece 2100 tl idi. Yıllardır aynıydı limiti 5 yildan fazla sanırım.
diğer bankalarda ise çok yuksek limitlerim vardi.
neyse isbank yakın zamanlarda cok olmadı işte limit diye bir sey verdi. Ben mi talep ettim onlar mi verdi hatırlamıyorum. Şu an milyona yaklaştı.
(diğer bankalardaki limitlerimi düşürdüm zamanla şu an en yüksek isbank oldu)
orada sana bir limit veriyor örnek 500 bin.
bunu kredi kartina ,
ek hesabına
veya tüketici kredine kendin limit olarak paylastiriyorsun
ben kredi kartına ve ek hesaba limit olarak bir kismini tanımladım. ama şu var
mesela is limit 500 bin
sen kredi kartına 450 bin vereyim dersen
izin vermeyebilir.
kişinin kredi kartindaki yasal limitleri de inceliyor ona göre izin veriyor
yani ozetle o toplu limit.
başvurursan ve verirse zararı olmaz sana limit orada durur ihtiyaca gore paylastirirsin