Hocam merhaba, aşağıdaki paketten bahsediyorsunuz sanırım, doğru mu acaba
içinde 3 tane not danışma hakkı olan
ve her ay puanınızı görebildiğiniz paket
danışmanlar size tavsiyelerde bulunuyor.
Benim görüştüğüm bir danışman güzel bilgiler vermişti , 2. kez de aynı kişi ile görüştük
3. kişi ise ilkine göre çelişkili bilgiler verdi kendisine çelişkileri anlattım hanginize güveneceğim bu durumda dedim
bu durumu yazılı şikayet edince daha sonra üst yetkili ulaştı ve açıklama yaptı.
İlk kişinin verdiği tavsiyelerin faydasını gördüm
geçen sene kullanmıştım yıllık paket
eğer 3 adet not danışmanı varsa bu pakettir
Not: Findeks puanı önemli ama her şey demek değil,
bankalar müşteriyi hem puana hem de kendi kriterlerine göre değerlendiriyor bunu da unutmamak lazım.