Geçmeyen 6 Ay'dan Sonra Hepinize Merhaba - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geçmeyen 6 Ay'dan Sonra Hepinize Merhaba
30
●
1.130
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geçmeyen 6 Ay'dan Sonra Hepinize Merhaba
1
2
3
4
03-08-2024, 03:30:50
#28
CGLR
Tekrar hoşgeldiniz, çok geçmiş olsun.
03-08-2024, 11:10:31
#29
ByMetiN
🔥 AdSense Uzmanı 🔥
Hayırlı olsun kardeşim. Ama geçmeyen 6 ay cümlesini okuyunca sesli güldüm
15, 18 yapanların yanında 6 ay geçmedi demeyin kahkaha atarlar
03-08-2024, 11:23:00
#30
RauL
Arada bakıyordum bu oğlan nerde diye .d Hoşgeldin
03-08-2024, 11:55:51
#31
Saitama
Kişisel Rütbe
ByMetiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim. Ama geçmeyen 6 ay cümlesini okuyunca sesli güldüm
15, 18 yapanların yanında 6 ay geçmedi demeyin kahkaha atarlar
Valla atsınlar
RauL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arada bakıyordum bu oğlan nerde diye .d Hoşgeldin
Hoşbuldumm
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler