• 02-08-2024, 19:10:57
    #10
    En iyisi sanırım
    Hoşgeldin
  • 02-08-2024, 19:13:02
    #11
    Geçmiş olsun kardeşim hayırlı tezkereler 😊 Sana sattığım kitaplardan götürdüysen onlarla şafağı baya yiyip bitirmişsindir 😇
  • 02-08-2024, 23:25:35
    #12
    Kişisel Rütbe
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim hayırlı tezkereler 😊 Sana sattığım kitaplardan götürdüysen onlarla şafağı baya yiyip bitirmişsindir 😇
    Onları alamadım ama KPSS kitapları sağolsun
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin
    Hoşbuldumm
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoş geldiniz hocam. Özlettiniz kendinizi

    Siz üniversite öğrencisi değil miydiniz. Ne ara geldi celbiniz?
    Ne ara buralara geldim bilmiyorum
  • 02-08-2024, 23:30:58
    #13
    Yedin askerliği geldin demek hoşgeldin hocam
  • 02-08-2024, 23:36:35
    #14
    Kişisel Rütbe
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedin askerliği geldin demek hoşgeldin hocam
    Hoşbuldım biraz öyle oldu
  • 03-08-2024, 00:02:05
    #15
    Hoşgeldiniz hocam 😊
  • 03-08-2024, 00:05:52
    #16
    Hoşgeldiniz hocam. Kasımda da ben gidiyorum. Bakalım ya 12 ay yada 6 ay yapıcaz 😂
  • 03-08-2024, 00:06:24
    #17
    Kişisel Rütbe
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldiniz hocam. Kasımda da ben gidiyorum. Bakalım ya 12 ay yada 6 ay yapıcaz 😂
    Hadi hayırlısı
  • 03-08-2024, 00:27:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Asil askerlik bundan sonra..
    Hosgeldiniz..