https://www.r10.net/profil/88498-scrolllock.html
Anladığım kadarıyla Türkiye'de yaşadığı süreçte film siteleri varmış, Youtube üzerinden Amerika dizileri yayınlıyormuş ve güzel kazançlar elde edip Green Card ile Amerika'ya gitmiş, nereden nereye, hepimize örnek olması dileğiyle
https://www.youtube.com/@OkanSerbes

sonrasında işte buluşup biraz fikir alışverişi yaptık. o zamanlarda istatistikleri güzeldi ama geliri çok yoktu. Zaten okulu vs bitecekti ybs okuyordu sanırım. zaten work and travel vs yurtdışı planları vardı. sonrasında uçtu gitti. Yolu açık olsun