Okan ile dershanede beraberdik. sonra bir youtube spam platforumda yine denk geldik. ikimizde tabi sultangazi çocuğuyuz

sonrasında işte buluşup biraz fikir alışverişi yaptık. o zamanlarda istatistikleri güzeldi ama geliri çok yoktu. Zaten okulu vs bitecekti ybs okuyordu sanırım. zaten work and travel vs yurtdışı planları vardı. sonrasında uçtu gitti. Yolu açık olsun