Merhabalar dostlar ,
3D Printer işine girmeyi düşünüyorum. Daha önce hiç kullanmadım ancak kendimi eğitip / geliştirmek için destek istiyorum. Çizim / tasarım için hangi programı önerirsiniz , sektörün en iyi ve en çok kullanılan programı hangisi ? Sıfırdan başlayacağım için sağlam bir şey olsun istiyorum. 3D Printer için Distribütör bir arkadaşım var , ( nycubic, creality, easythreed,makeblock, matatalab, rigid3d, two-trees ve zaxe ) markalarından bir modeli tercih edebilirim. Bütçe ( 100k ayırmayı düşünüyorum )
3D Yazıcı İçin Program ( Tasarım ) Tavsiyesi
0
●116