• 27-07-2024, 19:23:02
    #55
    excaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi kullansın evini doya doya. Geçmiş olsun size de hocam, Allah vicdanlı insanlarla karşılaştırsın hepimizi.
    amin hocam ülke değiştirdim ancak kurtuldum bu beladan. Amerika candır
  • 27-07-2024, 19:29:49
    #56
    Resmi artış yap geç birşey yapamaz 10 sene
  • 27-07-2024, 20:03:53
    #57
    Marka Mimarisi
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amin hocam ülke değiştirdim ancak kurtuldum bu beladan. Amerika candır
    Ooo hayırlı olsun hocam nasıl memnun musunuz? Bende ciddi ciddi düşünüyorum artık özellikle ABD. Avrupa'da İskoçya İrlanda da belki olabilir ama ABD her anlamda daha iyi sanki.
  • 27-07-2024, 23:15:14
    #58
    Siz çok alttan almışsınız ev sahibi de tepenize çıkmış. Kontrat diye birşey var ev sahibinin hakları varsa kiracının da var. Versin bakalım dava etsin çıkartsın bakalım.
  • 28-07-2024, 07:24:17
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Lanetli Zonguldakta yakın çevrede bildiklerim maalesef çok iç karartıcı. Berbat döküntü evleri fahiş kira ile öğrenciye veriyorlardı.
    Zonguldak Karabük Bartın şeytan üçgeni genelde çok kazıkçı çok insafsız. Kendi hemşehrisini kazıklayan başkasını daha fazla kazıklar.