bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amin hocam ülke değiştirdim ancak kurtuldum bu beladan. Amerika candır
Ooo hayırlı olsun hocam nasıl memnun musunuz? Bende ciddi ciddi düşünüyorum artık özellikle ABD. Avrupa'da İskoçya İrlanda da belki olabilir ama ABD her anlamda daha iyi sanki.