excaro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir ev sahibi sorunu da benden - hayattan bezdirdi
58
●4.234
- 27-07-2024, 20:03:53Ooo hayırlı olsun hocam nasıl memnun musunuz? Bende ciddi ciddi düşünüyorum artık özellikle ABD. Avrupa'da İskoçya İrlanda da belki olabilir ama ABD her anlamda daha iyi sanki.bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2024, 07:24:17Üyeliği durdurulduLanetli Zonguldakta yakın çevrede bildiklerim maalesef çok iç karartıcı. Berbat döküntü evleri fahiş kira ile öğrenciye veriyorlardı.
Zonguldak Karabük Bartın şeytan üçgeni genelde çok kazıkçı çok insafsız. Kendi hemşehrisini kazıklayan başkasını daha fazla kazıklar.