• 19-07-2009, 18:45:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haftaya İzmir'e gelmeyi düşünüyorum.Ege ve 9Eylül Üninversitelerini gezmek için.
    İlk önce Bornova'ya gideceğimden Ege'yi gezerim.Sonra 9 Eylül'e geçmek istiyorum.9 Eylül Alsancakta Eğitim ve Fen-Edebiyat Fakülteleri ise Buca'da.
    Bornova'dan direk Buca 'ya geçsem.yol çok uzun sürer mi? ve alsancak yol üzerinde midir? yoksa farklı bir yer demi Ve şehir için otobüsle gideceğimden ne kadar tutar.

    Ve son olarak Ege+9 Eylül Tanıtım günleri var mı?aradım ama bulamadım.,

    karanlıkta kaldım aydınlatır mısınız beni ?
  • 19-07-2009, 18:49:26
    #2
    Ben bu hafta sonu ikisinede gittim. İlk önce tabiki bornova ege ye git. Oradan da bucaya geç. İkisi arasında arabayla 15 dk yol var. Otobüs le nasıl olur bilemiyorum. Ancak bornovadan buca ya otobandan gideceksin.
  • 19-07-2009, 20:05:24
    #3
    Bornovadan konak/alsancaga metro ile gelirsin. Konak ta belediye otobüslerinin garajından bucaya atlar gidersin. Birbirine yakınlar.
  • 19-07-2009, 23:46:51
    #4
    Bornova-Buca arası mı yoksa Bornova-Alsancak arası mı daha yakın?
    Ayrıca pazar günleri de gezip okuldan bilgi alabilir miyim ?
  • 20-07-2009, 00:11:26
    #5
    Hafta sonları okullar açık olmuyor. Yani içini gezebilirsin ancak yetkili olmuyor.
  • 20-07-2009, 00:33:01
    #6
    yani bina içine giremiyoruz öyle mi? o zaman pek bir anlamı kalmıyor.
  • 20-07-2009, 00:33:34
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    snaa şunu söyliyim izmirin otobüs,metro gibi hizmetleri berbat denecek kadar kötüdür.yani düzensiz dengesi gelişmemiş.Kendi kişisel arbanla gidersen daha rahat gezersin gibi düşünüyorum ben
  • 20-07-2009, 00:53:36
    #8
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani bina içine giremiyoruz öyle mi? o zaman pek bir anlamı kalmıyor.
    içine girebiliyorsun ancak içeride yetkili olmuyor.
  • 20-07-2009, 01:12:36
    #9
    peki teşekkürler