Sagopa Kajmer & Kolera - Hain [2009] - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sagopa Kajmer & Kolera - Hain [2009]
22
●
1.389
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sagopa Kajmer & Kolera - Hain [2009]
1
2
3
19-07-2009, 21:47:43
#19
MeSsO_
Çok iyi
19-07-2009, 21:51:23
#20
a0z
Üyeliği durduruldu
Müziği süpermiş.
Sagopa Kajmer&Kolera
.
20-07-2009, 00:06:22
#21
patlican
"sago yine yapmış." dedim abi ! mükemmel
23-07-2009, 12:40:58
#22
SeaL05
Sagopa Kolera işte budur
İlk çıktığında hemen dinledim beatı gerçekten güzel olmuş
23-07-2009, 15:34:35
#23
CCuma
Üyeliği durduruldu
Hocam Sagopa Ve Koleraya Asiqim ßu Adam Harßi ßuyuk adam Yine Yapmıs Super ßir Parca . Sagopa Sende Olmasan Kimi Dinlices
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler