• 19-07-2009, 21:47:43
    #19
    Çok iyi
  • 19-07-2009, 21:51:23
    #20
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Müziği süpermiş.
    Sagopa Kajmer&Kolera.
  • 20-07-2009, 00:06:22
    #21
    "sago yine yapmış." dedim abi ! mükemmel
  • 23-07-2009, 12:40:58
    #22
    Sagopa Kolera işte budur İlk çıktığında hemen dinledim beatı gerçekten güzel olmuş
  • 23-07-2009, 15:34:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Sagopa Ve Koleraya Asiqim ßu Adam Harßi ßuyuk adam Yine Yapmıs Super ßir Parca . Sagopa Sende Olmasan Kimi Dinlices