Herkesin şikayetçi olduğu adam :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkesin şikayetçi olduğu adam :D
10
●
620
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herkesin şikayetçi olduğu adam :D
1
2
17-07-2024, 16:57:25
#10
Drwho
Banada yazdi tradeyi gormesem inanacaktim
17-07-2024, 16:59:04
#11
buraxklc
Drwho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banada yazdi tradeyi gormesem inanacaktim
Maşallah hamarat yeni gelin valla adamın elinden her iş geliyor 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler