Kayseri de iş arayan varsa merkez çelik eleman alımı yapıyor. Mobilya ve üretim ağırlıklı. Başvuru yapmak isteyen olursa yeri organize de tarif ederim.
Başlangıç asgari ücret, bir ay sonra sendikaya geçiş + 2 bin TL daha ve yan haklar
İstikbal (Merkez çelik) 500 kişi alıyor
2
●326
- 16-07-2024, 16:25:32Emin değilim ama çalışan bazı tanıdıklar var benim arkadaşın amcası oradan emekli oldu 25 sene çalıştı. Ramazanda iaşe olarak 20 bin TL ye yakın erzak vermişler. Ayriyeten ikramiyeleri filanda var galiba. Cumartesi günü mesai yaparsan 23-24 olur diye düşünüyorum. Bende sabah başvurayım dedim asgari ücret deyince geri vazgeçtim. Yoksa işe almışlardı git başla dedilerjate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle