TheKapar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aylık 100.000TL Garantili pavyon ebook!
56
●4.146
- 10-07-2024, 20:48:20Kerimcan Durmaz sahne alacak diyorlar. Meğer içimizde ne Kerimcanlar varmış
- 10-07-2024, 20:49:41Arayada reklam sıkıştırmış
Arkadaşın söylediklerinin yüzde 99 u doğru sahne aldım bende Ankara'da bir gazinoda asgari ücret 1000 TL iken ben 1 gecede 250 TL alıyordum 2 saat çalış 2 saat dinlen 2 saat çalış sonra yatış gibi... Orda yemezsen parayı güzel parası var ama 1 TL HAYRI YOK...
- 10-07-2024, 20:52:18@BrooKs;
@kusadasimedya;
@constantine38;
@globaltr;
@Gocer;
@TahsinCetinkaya;
@fatihbaz;
@Jorphy;
adamların arkalarında yazıyorsun bari etiket at - 10-07-2024, 20:54:29Hocam arkadaşlara biraz espriyle yaklaşmışsınız. Filmlerde abartılı gösteriliyor, doğrudur.
Sizin çalıştığınız yer nispeten nezih bir yer olabilir. Lakin nerede yaramaz olay varsa alkollü mekanlarda olur. Üstelik pavyon, gece eğlence mekanları arasında en düşük segmentte yer alır. Çatara patara oynamayı seven, ucuz parfüm kokan, ben raconum diye gezenler gece kulüplerine gitmezler. Oralarda parasıyla masana kadın oturtamazsın çünkü.
Pavyon ortamında; sorun çıkarmayan zenginler, maaşı ezmeye gelen neşeli tipler de oluyor. Genel olarak böyle insanları ağırlıyor zaten. Aksi durumda her gün vukuat olacağı için böyle bir mekan türü olmazdı.
Şu ana kadar sorun çıkmamış olması, bundan sonra çıkmayacağı anlamına gelmez. Oyunda değiliz. Tek hakkımız var. Allah korusun.
Size ve emeğinize saygı duyuyorum. Neşeli bir ortam ama düşüncelerim bu şekilde. Teşekkür ederim okuduğunuz için.
- 10-07-2024, 21:57:12Benim diyeceğim tek sözobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi insan pavyonda bozulmaz, kötü insan camide düzelmez (:
https://www.instagram.com/reel/C9IfR...N4YTNrbWMxZnJq - 11-07-2024, 00:46:33Hocam ben hiçbir şey anlamadım siz şimdi pavyon açma e book mu satıyorsunuz kons olmanın yollarını mı söylüyorsunuz nedir yani ne konuşuluyor şuanda burada
- 11-07-2024, 02:23:53Siz ne arıyorsunuzyogurtlusucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 02:46:44ben troll olduguna ikna oldum, 1 hafta önce otele garson diye girdin, kominin komisi oldun 1-2 günde işi bıraktın o kadar nasihat ettik, 1 hafta önce pavyonda işe girdin günlük 4 bin kazanıyodun, daha sgk girişin yapılmadı 100 bin ne ara kazanıyo oldun la ? kusura bakma bugün 18 yaşındaki kons günlük 5 bin alır, sarı tutku kirli dilek çatlak şanzel filan anca alır o paraları, ben gizliden başka işler çevirdiğini düşünüyorum. ömrüm alkollü mekanlarda geçti, e book tokatına çıktın sende 100 bin kazanıyon burada kitap satıyon
) seni az çok tanıdıysam öyle bi mekanda ayak üstü söker takarlar o deneyimsizlikle, pavyonda kominin komisi bile olamazsın uyandırayım
Arkadaşın söylediklerinin yüzde 99 u doğru sahne aldım bende Ankara'da bir gazinoda asgari ücret 1000 TL iken ben 1 gecede 250 TL alıyordum 2 saat çalış 2 saat dinlen 2 saat çalış sonra yatış gibi... Orda yemezsen parayı güzel parası var ama 1 TL HAYRI YOK...
