ben troll olduguna ikna oldum, 1 hafta önce otele garson diye girdin, kominin komisi oldun 1-2 günde işi bıraktın o kadar nasihat ettik, 1 hafta önce pavyonda işe girdin günlük 4 bin kazanıyodun, daha sgk girişin yapılmadı 100 bin ne ara kazanıyo oldun la ? kusura bakma bugün 18 yaşındaki kons günlük 5 bin alır, sarı tutku kirli dilek çatlak şanzel filan anca alır o paraları, ben gizliden başka işler çevirdiğini düşünüyorum. ömrüm alkollü mekanlarda geçti, e book tokatına çıktın sende 100 bin kazanıyon burada kitap satıyon

) seni az çok tanıdıysam öyle bi mekanda ayak üstü söker takarlar o deneyimsizlikle, pavyonda kominin komisi bile olamazsın uyandırayım