• 10-07-2024, 11:20:52
    #1
    Ayvalık’a gitmeden önce gideceğim yerler hakkında bir rota oluşturdum. Tabi ilk önce otobüs yerim ayarladım. Gideceğim tarihe en uygun Kamil Koç’ta buldum. Otelime de yerleştikten sonra o gün akşam üzeri olduğu için sahilde bir turladım ve yemek yiyip otele geri döndüm. Ertesi gün sarımsaklı plajına gittim. Denizi çok güzeldi, ve kumdu. Hemen yükselmemesi de benim için çok iyiydi. O günüm öyle geçti ve ertesi gün Cunda adasını gezdim. Gerçekten çok güzel bir yer, mimarisi bile çok hoş. Tekne turları vardı ondan da yaptık. Anlayacağınız güzel vakit geçirdik. Hediyelik birkaç bir şey de aldım. Hatıra kalsın diye. Akşamına da u meşhur ayvalık tostu yapan tepe bir yer var, şu an adını hatırlamıyorum varsa yazsınlar, oraya çıktık ve manzaraya karşı tostlarımızı yedik. Çok kalabalıktı biraz beklememiz gerekti ama olsun, çok güzeldi. Diğer günlerde de Ayvalık’ın içini ve Şeytan sofrasına çıktık. Bu arada hatırladım Cennet tepesiydi ve daha gittiğimiz birçok kültürel yerler. Kesinlikle gidin ve gezin.
  • 10-07-2024, 11:22:48
    #2
    Sevgili günlük 😀
  • 10-07-2024, 11:23:34
    #3
    Bende genelde gece tercih ediyorum gündüz gittiğimizde hem 1 gününüz boşa gidiyor hem güneşten dolayı rahatsız oluyorsun zaman geçmiyor. O yüzden gece bindiğimde bi yatıyorum uyandığımda gelmiş oluyorum çok rahat