• 08-07-2024, 23:52:21
    #1
    Merhabalar,
    • fergussutter
    fergussutter bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2024, 23:55:23
    #2
    Hocam kesinlikle tutardım 1 yılda 3.5 milyon diyorsunuz
  • 08-07-2024, 23:58:34
    #3
    Kentsel dönüşüm olacaksa zaten öncesinde bilgi veriliyor, 1 yılda o kadar para kazanabileceğinizi düşünüyorsanız tutun tabiki.
    Çereye sorun soruşturun kentsel dönüşüm ile alakalı duyum alan varmı diye yoksa tutun örneğin yarın kentsel dönüşüm gelecek deseler zaten 1 sene sürüyor ( Yatırım tavsiyesi değildir )
  • 09-07-2024, 00:04:32
    #4
    Ben olsam istihare namazımı kılardım, sonucuna göre hareket ederdim hocam.
  • 09-07-2024, 00:09:25
    #5
    Allah'ın dediği olur. Maalesef son büyük depremde gördük ki "deprem kurallarına uygun" diye insanlara sattıkları evler ilk başta yıkılan ve binbir zorlukla alan insanlara mezar oldu...

    Eğer böyle bir imkanınız varsa değerlendirin. 1 sene çok bir süre değil anlattığınıza göre refaha çıkmak için. Belki de bu bir fırsattır? Denemeden bilemezsiniz.
  • 09-07-2024, 00:17:10
    #6
    Selam olsun,

    İBB'nin sitesinden kentsel dönüşüm kontrolü yapabiliyorsunuz.
    Ada parsel bilgilerini girerek kentsel dönüşüm durumunu kontrol edebilirsiniz.
  • 09-07-2024, 00:21:30
    #7
    Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam istihare namazımı kılardım, sonucuna göre hareket ederdim hocam.
    Hocam
  • 09-07-2024, 00:24:10
    #8
    Hocam 1 senede bu parayı kazandıracak iş nedir çok merak ettim açıkçası. Benzer durumları yaşıyoruz. Ben de şu an ticarete girmeyi düşünüyorum Mersin'de. Kahveci düşünüyordum fakat uygun bir konum bulamadım. Ya da ticari zekam yetmiyor diyebiliriz konum bulmak için. Bu işin sırrını bilen dostlar sektör vs tecrübe önerilerinde bulunabilirlerse çok dua alırlar benden.
  • 09-07-2024, 00:54:46
    #9
    fergussutter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 senede bu parayı kazandıracak iş nedir çok merak ettim açıkçası. Benzer durumları yaşıyoruz. Ben de şu an ticarete girmeyi düşünüyorum Mersin'de. Kahveci düşünüyordum fakat uygun bir konum bulamadım. Ya da ticari zekam yetmiyor diyebiliriz konum bulmak için. Bu işin sırrını bilen dostlar sektör vs tecrübe önerilerinde bulunabilirlerse çok dua alırlar benden.
    Hocam