Allah'ın dediği olur. Maalesef son büyük depremde gördük ki "deprem kurallarına uygun" diye insanlara sattıkları evler ilk başta yıkılan ve binbir zorlukla alan insanlara mezar oldu...

Eğer böyle bir imkanınız varsa değerlendirin. 1 sene çok bir süre değil anlattığınıza göre refaha çıkmak için. Belki de bu bir fırsattır? Denemeden bilemezsiniz.