• 02-07-2024, 19:55:14
    #10
    Sizden 500₺ ve üstü çekiliş bekliyorum hoca m.😊 Herkes bütçesi ve durumu el verdiği ölçüde miktarlarla çekiliş yapıyorlar.
  • 02-07-2024, 20:13:10
    #11
    R10 çekiliş forumu değil ki hocam. 11 günde neyin sitemi bu. Adamın gönlünden 100 gelse ne olur 50 gelse ne olur.
  • 03-07-2024, 12:37:53
    #12
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 çekiliş forumu değil ki hocam. 11 günde neyin sitemi bu. Adamın gönlünden 100 gelse ne olur 50 gelse ne olur.
    11 günde sözünüzü anlayamadım. Ben mi 11 gündür buradayım
  • 03-07-2024, 12:56:10
    #13
    Qui non proficit, deficit
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonucu açıklamaları gerekir
    Merhabalar,

    Bu tarz durumlarda şikayet konusu açmak yasaktır. İlgili konuyu rapor ederseniz kategori moderatörlerimiz konuyu inceleyip gerekli görülmesi halinde yaptırım uygulayacaktır.

    İyi forumlar.
  • 03-07-2024, 23:31:03
    #14
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 günde sözünüzü anlayamadım. Ben mi 11 gündür buradayım
    Diğer üye aslında hocam da alıntı yaptım ama düşmemiş sizinle alakalı değil
  • 03-07-2024, 23:38:56
    #15
    Growth Manager
    imzaya bakan oldugunu sanmıyorum
  • 03-07-2024, 23:43:54
    #16
    Kurumsal PLUS
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum
    Katılıyorum
    Katılıyorum
    Katılıyorum

    son zamanlarda bu yazıları çok görüyorum

    Aklı başında vicdanlı, forum kültürüne sahip insanlar genelde 500-1000 ₺ gibi çekilişler yapıyorlar en azından paranın bir adı var.
    Bazen görüyorum 100 liraya çekiliş yapıyorlar. Hem popüler konulara böyle girip hemde imza şovu yapıyorlar. Bana samimiyetsiz geliyor çekilişlere bir alt limit gelmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Ee kendin yap o fiyatlara kardeşim imza şov filan yapan yok
  • 04-07-2024, 03:12:24
    #17
    yani aslında hem doğru hemde sonuçta 100tl de olsa bir miktar ama 100tl altında çekiliş yapılmamalı bence
  • 04-07-2024, 08:14:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Simit alırken çekiniyoruz, simit 10 tl. canım çekti simit alayım deyince simit bile alamıyoruz. Ekonomi berbat durumda.