• 01-07-2024, 17:06:20
    #10
    Bahçeli'yi pek sevmesemde onun bir sözünü söylemek isterim. Türkiye Cumhuriyeti daima 18 yaşındadır. Ve gün gelir bunun hesabını 18 yaşındaki genç sorar.
  • 01-07-2024, 17:06:26
    #11
    Platin üye
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim vatandaşlarımıza zarar veriyorlar bu başka bir ülkenin vatandaşı olsaydı direk asker gönderirlerdi. Neden göndermiyorlar ?
    Suriyeli araç sahibi sadece tr plaka kullanıyor
  • 01-07-2024, 17:08:59
    #12
    Bu işler burada kalmaz bakın görün, bu kadarı fazla yeter artık lan
  • 01-07-2024, 17:09:58
    #13
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeli araç sahibi sadece tr plaka kullanıyor
    Daha kötü o zaman kendi vatandaşına yapıyor bunu kendilerine bunu yapan bize neler yapmaz bunu akıl edemeyip halen burda tutanlar utanmıyor mu şimdi
  • 01-07-2024, 17:12:09
    #14
    Platin üye
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha kötü o zaman kendi vatandaşına yapıyor bunu kendilerine bunu yapan bize neler yapmaz bunu akıl edemeyip halen burda tutanlar utanmıyor mu şimdi
    Keşke utansalar
    Yaptıklarına bak
    https://www.instagram.com/reel/C84dg...RlODBiNWFlZA==
  • 01-07-2024, 17:12:23
    #15
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim vatandaşlarımıza zarar veriyorlar bu başka bir ülkenin vatandaşı olsaydı direk asker gönderirlerdi. Neden göndermiyorlar ?
    twitterden baktım arap haber hesapları tsk gelmesi bekleniyor vb demişler.
  • 01-07-2024, 17:12:50
    #16
    winter is coming…
  • 01-07-2024, 17:15:32
    #17
    Kayseri olaylarını Suriye de farklı şekilde provoke etme durumları hafta sonuna her şey normale döner.
    Suriye de gelişen olaylar pkk'nın otorite kaybettiği yerler.

    Türkiye el atar mevzuyu çözer
  • 01-07-2024, 17:16:55
    #18
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke utansalar
    Yaptıklarına bak
    https://www.instagram.com/reel/C84dg...RlODBiNWFlZA==
    Yazıklar olsan bunlara müdahale etmeyenlere türk bayrağı lan o elindeki ******** itler yiyecek ekmeğiniz yoktu biz sahip çıktık namussuz köpekler anca karılarını savaşta bırakıp burda nargile içmeye gelsinler. Türk bayrağı namustur namus. Acilen asker göndermeleri lazım