• 01-07-2024, 16:27:40
    #1
    Herkese iyi forumlar,
    Forumda son zamanlarda Milyon kazandıran E-Book konuları var.
    X kişisi (Genelleme yapıyorum) E-book satıyor. Sattığı E-book ile milyonlar kazanan kişiler olduğunu söylüyor.

    Kafama takılan soru şu bu e-Bookları satanlar neden burada E-Book ile uğraşıyorsunuz. Millete milyonlar kazandıracağınıza kendiniz 1-2 personel tutun onlara yaptırın siz kazanın.

    Kısaca e-book satanlar "SİZ NEDEN ZENGİN OLMUYORSUNUZ" 300-500 TL için vaktinizi öldürüyorsunuz.

  • 01-07-2024, 16:28:35
    #2
    Onlar çok iyi insanlar ve sadece kendileri kazanmak istemiyorlar hocam
  • 01-07-2024, 16:29:47
    #3
    Hiç düşünmemiştim bunu, bi aydınlanma geldi.

    SaÄŸolun hocam.
  • 01-07-2024, 16:31:09
    #4
    Her kes in kazanamayacagina eminler eboook cikarmak zor degil hevesle girip anlamiyorlar. Kazanamiyorlar. Satanlarin milyon kazandigi yalan cunku ayda 1 milyon kazanacakta gelip buraya 300 liraya ebook satacak akil var mantik var ya
  • 01-07-2024, 16:31:36
    #5
    Dünya malından vazgeçmişler ahiretini düşünüyorlar hocam sevap point
  • 01-07-2024, 16:31:49
    #6
    Yersen.....
  • 01-07-2024, 16:32:16
    #7
    E-book dediğiniz nedir hocam. Chat gpt 4o üzerinden 5 dakika içerisinde e-book yaparsın.
    Ve burada satılan e-bookların %90'ından iyi olma garantisi veririm.
  • 01-07-2024, 16:32:17
    #8
    Zenginleştir - Zenginleşme - Politikası ile ileriyorlar.
    Fakat neden ebook satanlar, personel tutup işlerini büyütmediğini detaylı anlatırım.
    Toplam 1 Sayfa 50 Kelime PDF olarak tarafınıza teslim edilir. Ücret Sadece bugüne özel 99 TL
  • 01-07-2024, 16:32:27
    #9
    En iyisi sanırım
    E-Book satıcılarının %99'u asgari geliri zor görüyor...
    Sebebini sorarsanız "Koç oynamaz" diyorlar hahahhaah