Herkese iyi forumlar,
Forumda son zamanlarda Milyon kazandıran E-Book konuları var.
X kişisi (Genelleme yapıyorum) E-book satıyor. Sattığı E-book ile milyonlar kazanan kişiler olduğunu söylüyor.
Kafama takılan soru şu bu e-Bookları satanlar neden burada E-Book ile uğraşıyorsunuz. Millete milyonlar kazandıracağınıza kendiniz 1-2 personel tutun onlara yaptırın siz kazanın.
Kısaca e-book satanlar
"SİZ NEDEN ZENGİN OLMUYORSUNUZ" 300-500 TL için vaktinizi öldürüyorsunuz.
