Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında kötü gibi gözüküyor olsada güzel..

En azından bu ufak beyinlinin ergen numaralarını yiyip hesabını çaldıracak olanlar R10'da bi zahmet olmasın
Düşünceli gördüm sizi hocam 😂