Kadınların, dünya çapında birçok soruna neden olduğunu düşünüyorum. Örneğin, savaşların çoğu kadınlar yüzünden çıktı.
Elon Musk ve Johnny Depp gibi isimlerin bile kadınlardan dolayı yaşadıkları sıkıntılar ortadayken, bizim ne işimiz var ilişkilerle diye sormadan edemiyor insan.
Kadınlara karşı erkekler yaratılış gereği hem cinsel hem de duygusal olarak bağlı, ama bunu bir zayıflık olarak görüyorum.
Bu konuda sizin düşünceniz nedir?
6 kiÅŸi bunu beÄŸendi.