ilişkiler başlar biter bu hayatın doğal akışında olan bir durum ancak siz profesyonel yardım alın bence hocam. yani bu üzerine bu kadar derin analiz yapılacak bir şey değil bence, biriyle birlikte olursan yersin içersin gezersin. ayrıldıktan sonra kadınlar için vakit ve nakit harcadım şeklinde konuşmak hoş bir durum değil. bu bilinçle yaşıyorsan nasıl sağlıklı bir ilişki yaşayacaksın zaten?