• 28-06-2024, 00:48:19
    #10
    Estawky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben hosting olarak değil alan adı kayıt için kullanıyorum, zaten sadece .com.tr domainler için türk firması kullnamka gerekiyor bende çok eskiden natro hesabı oldugum icin ordan alayım dedim bu durumla karşılaştım
    Forumda da üyeliği olan BTK tarafından da onaylı @isimkaydet; firmasını öneririm, com.tr domainlerimi oraya taşıdım VDS gibi hizmetlerini de yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum desteği vs. de güzeldir çok yardımcı oluyorlar.
  • 28-06-2024, 01:02:17
    #11
    Bunu maalesef hepsi yapıyor. Aynısını 2 gün önce godaddy'de yaşadım. Hakkımı helal etmiyorum
  • 28-06-2024, 01:03:55
    #12
    xhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu maalesef hepsi yapıyor. Aynısını 2 gün önce godaddy'de yaşadım. Hakkımı helal etmiyorum
    hocam bunu bildirebileceğimiz bir yer var mı?
  • 28-06-2024, 01:10:24
    #13
    Estawky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunu bildirebileceğimiz bir yer var mı?
    Bilmiyorum ben pek peşine düşmedim ama yapılan çok büyük ahlaksızlık. Aynı olayı namecheapde de yaşamışlığım var. Global olarak yapıyor domain firmaları bu ahlaksızlığı galiba

    10 gün önce bir arkadaşın açtığı benzer konu linki : https://www.r10.net/domain-genel/412...venecegiz.html
  • 28-06-2024, 01:13:53
    #14
    xhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum ben pek peşine düşmedim ama yapılan çok büyük ahlaksızlık. Aynı olayı namecheapde de yaşamışlığım var. Global olarak yapıyor domain firmaları bu ahlaksızlığı galiba

    10 gün önce bir arkadaşın açtığı benzer konu linki : https://www.r10.net/domain-genel/412...venecegiz.html
    tek benim başıma gelmemiş ayrıca her firma var cevaplara bakarsak çok komik açıkçası böyle olayların yaşanması.
  • 28-06-2024, 01:22:42
    #15
    Hosting paketinde ssl ücretli sattıklarını görünce içim.bi hoş oldu
  • 28-06-2024, 01:30:15
    #16
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting paketinde ssl ücretli sattıklarını görünce içim.bi hoş oldu
    natroda mı hocam?
  • 28-06-2024, 01:34:11
    #17
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Natro ne *** Azıcık sermayesi olan hemen hsoting şirketi açıyor. Yabancı kullanın kardeşim yabancı, bir şeyin içinde Türk varsa illaki bir bokluk çıkıyor afedersiniz.
    Natro 2020'de yabancı firmaya satıldı. Team.Blue diye biliyorum
  • 28-06-2024, 01:37:45
    #18
    Daha önce benzer bir durum geldi başıma bu firmadan sorgulama yapmanizi taysiye etmem.