CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natro ne *** Azıcık sermayesi olan hemen hsoting şirketi açıyor. Yabancı kullanın kardeşim yabancı, bir şeyin içinde Türk varsa illaki bir bokluk çıkıyor afedersiniz.
Natro 2020'de yabancı firmaya satıldı. Team.Blue diye biliyorum