Biz Türkler neden böyleyiz ki?
18
●688
- 27-06-2024, 19:37:28Selamlar, 5 ay önce petshop ve petkuaför dükkanı devraldım. Petkuaför kısmında haliyle randevulu şekilde çalışıyoruz. Bulunduğumuz bölgede ruslar ve ukraynalılar fazla olduğu için gelen müşterilerin yarısı da ruslar ve Ukraynalılardan oluşuyor. Rus ve Ukraynalılara verdiğimiz randevularda hiçbir sıkıntı çekmiyoruz adamlara saat kaçta randevu verdiysek, 10 dakika önce pat diye çıkıp geliyor, nadiren de olsa randevuya gelemeyecekse güzelce arayıp iptal ettiriyor veya mesaj bırakıyor ama ayda 100 tane Türk müşteriye randevu veriyorsak bunların abartısız 70'i randevuya gelmiyor, gelmediği gibi bir bilgi de vermiyor. Randevu saatinde arıyoruz, ya telefona bakmıyorlar ya da unuttum diyip kapatıyorlar. Bir de utanmadan 2 saat sonra tekrar arayıp randevu almak istiyorlar samimi söylüyorum, 5 ayda midemizi bulandıracak duruma getirdiler. Bizim ona verdiğimiz randevudan dolayı diğer müşterileri ertelediğimizi randevuya gelmediği için boş kaldığımızı ve haliyle zarar yazdığını düşünemeyecek kadar bilinçsiz ve cahil bir topluluk olmuşuz gerçekten. 6.5-7 yıl boyunca askerdim dağlarda gezdim aç, susuz kaldım çektiğim rezilliğin haddi hesabı yoktu fiziken tükeniyordum ama kafam rahattı çünkü insanlarla uğraşmıyordum. Dünyanın en zor şeyi insanlarla sürekli muhatap olabileceğin bir iş yapmakmış, genç yaşta yaşlanmak için birebir.
- 27-06-2024, 19:41:29randevu alanlar için belirli bir ön ücret alsanız belki işe yarayabilir.
- 27-06-2024, 19:44:14Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğinizde mantıklı, hocam. Müşteri randevu alırken, eğer randevuya gelemeyeceklerse geri dönüş yapmaları konusunda bilgi verebilirsiniz. - 27-06-2024, 19:46:32Arkadaşların dedikleri en doğrusu. Aç bir süperpeer hesabı randevumunuz yollucağımız linkten oluşturabilirsiniz de geç
- 27-06-2024, 19:54:22Bahsettikleriniz daha ukrayna ve ruslar. Bir norveçli hanımefendi ya da isviçreli bir beyefendi henüz göremiyoruz ülkemizde. Onların hayatını görseniz biz insan mıyız diyebilirsiniz.