Para kazanamayınca da zorunlu olan sigorta hala işliyor, ben 2 ay unutmusum 7500-7200 birikivermiş
o işin b*ktan tarafı ise sgk girişi olmayan bağkuru olmayan vatandaşa sigorta borcu yansımaya devam ediyor ve hastaneden de tedavi olamadığı gibi birde ilaç vermiyor eczane ama baktığında her ay düzenli borç yansıtıyor zorunlu sigorta adı altında.
soygun