ya ben otistiğim yada bu şarkı çok güzel - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ya ben otistiğim yada bu şarkı çok güzel
10
●
418
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ya ben otistiğim yada bu şarkı çok güzel
1
2
23-06-2024, 23:54:41
#10
Mio
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu şarkı hep aklımda vututulu bir şekilde
ek9 ve ya ies in uzaktan sesini hissediyorum aynı şekilde :d
24-06-2024, 09:20:15
#11
YTD
SucugluGufte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her gün en az 10 kere dinlerim bıkmadan usanmadan
Depresif bir ruh halindesin. Umutsuzluk mu var, yorgunluk mu, yoksa terk edilmişlik mi bilemedim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler