Konu
ya ben otistiğim yada bu şarkı çok güzel
23-06-2024, 23:54:41
#10
Mio
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu şarkı hep aklımda vututulu bir şekilde
ek9 ve ya ies in uzaktan sesini hissediyorum aynı şekilde :d