Allah acil şifa versin.
Devlet hastanesinde doktorun vicdanına kalıyoruz resmen.
Devlet hastanesinde ki doktorun yaptığı terbiyesizlik !
43
●2.320
- 24-06-2024, 16:03:52Katılıyorum, yaptı işin sorumluluğunu almayı öğrensin. Vicdanen sorumluluk yok ama hukuken sorumluluğunu öğrenir.Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 19:07:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Allah ( c.c ) şifalar nasip eylesin, geçmiş olsun.