• 23-06-2024, 20:22:46
    #37
    Geçmiş olsun. Rabbim şifa bekleyenlere şifa versin.
  • 23-06-2024, 20:25:25
    #38
    Çok geçmiş olsun. Rabbim bir daha göstermesin inşallah. Hürmetler
  • 23-06-2024, 20:27:34
    #39
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Rabbim şifa bekleyenlere şifa versin.
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Rabbim bir daha göstermesin inşallah. Hürmetler
    Amin hocam, şifa bekleyen herkese acil şifalar dilerim. Çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
  • 23-06-2024, 20:36:05
    #40
    Geçmiş olsun hocam
  • 23-06-2024, 20:37:21
    #41
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Çok teşekkürler hocm 🙏🙏🙏
  • 23-06-2024, 21:09:25
    #42
    Çok geçmiş olsun. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Biz de yaklaşık 7 aydır kanserle mücadele ediyoruz, sizin durumunuzu çok iyi anlıyorum. Sizin tedavinizin başarılı sonuç vermesine çok sevindim.

    Anneme rektum ca teşhisi konuldu, şuan ışın tedavimizi tamamladık, kemoterapi tedavisi alıyoruz, ışın ve kemoterapi tedavisinin yanında bitkisel olarak herhangi bir tedaviye yöneldiniz mi? Herhangi bir öneriniz, tavsiyeniz olursa çok mutlu olurum.
  • 23-06-2024, 22:33:25
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun hocam rabbim tekrar yaşatmasın inşAllah.
  • 23-06-2024, 22:57:37
    #44
    Geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin.
  • 24-06-2024, 00:54:34
    #45
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah tekrarını yaşatmasın. 🙏🏻