Çok geçmiş olsun. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Biz de yaklaşık 7 aydır kanserle mücadele ediyoruz, sizin durumunuzu çok iyi anlıyorum. Sizin tedavinizin başarılı sonuç vermesine çok sevindim.

Anneme rektum ca teşhisi konuldu, şuan ışın tedavimizi tamamladık, kemoterapi tedavisi alıyoruz, ışın ve kemoterapi tedavisinin yanında bitkisel olarak herhangi bir tedaviye yöneldiniz mi? Herhangi bir öneriniz, tavsiyeniz olursa çok mutlu olurum.