• 23-06-2024, 21:45:33
    #46
    Administrator
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sizin algınız. Ben neden bu kadar reklam alıyorsunuz demedim. Reklam alımıyla ilgili tek kelime etmedim. Sayfa girişinde bu kadar çok reklam gösterim yoğunluğunu eleştirdim. Sadece ana sayfaya girince 3-4 tane popup kapatıyoruz min 2 bildirim gelmiş oluyor. Konu açıyoruz 6 tane banner alt alta başlığı görünmüyor. Bu durum sizi rahatsız etmiyorsa beni hiç etmiyor. Bunu hesap sormak olarak algılıyorsanız, r10na yönelik tüm eleştiriler hesap sormak olur. Amacım zarar vermek olsa tek bir reklam bile göstermeyen eklentiler var isimlerini paylaşırdım. Kusura bakmayın ama her eleştiriyi saldırı olarak algılayan bir ekibiniz var. Daha önce kaç defa liste halinde çözüm önerisi ilettim adminlerinize kendi iş kategorim ile ilgili. Zarar vermek istesem çözüm önerisi iletmezdim hiç bir konuda. Bir çok güzelliği olduğu gibi bu sitenin bir çok yanlışı ve eksiği olduğunuda düşünüyorum. Tek fark artık insanlar çekinip geri bildirim yapma konusunda isteksizleşiyor. Sizin ekibinizde her gün biraz daha radikalleşiyor. Tabi bu benim görüşüm.
    Yine aynı konuya geldik..

    Eğer istersek ekşisözlük gibi tüm sayfayı komple sağdan ve soldan giydiririz kimi neden ilgilendirir? yine aynı şeyleri yazıyorum.

    Siz eleştirmiyorsunuz istediğiniz olayı diretmeye çalışıyorsunuz ve ısrarla aynı şeyleri tekrar ediyorsunuz.

    Benim bu konularda tavrım net. Beğenmiyorsanız çıkış yaparsanız. Kimseyi zorla tutmuyoruz.
  • 23-06-2024, 22:26:13
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sizin algınız. Ben neden bu kadar reklam alıyorsunuz demedim. Reklam alımıyla ilgili tek kelime etmedim. Sayfa girişinde bu kadar çok reklam gösterim yoğunluğunu eleştirdim. Sadece ana sayfaya girince 3-4 tane popup kapatıyoruz min 2 bildirim gelmiş oluyor. Konu açıyoruz 6 tane banner alt alta başlığı görünmüyor. Bu durum sizi rahatsız etmiyorsa beni hiç etmiyor. Bunu hesap sormak olarak algılıyorsanız, r10na yönelik tüm eleştiriler hesap sormak olur. Amacım zarar vermek olsa tek bir reklam bile göstermeyen eklentiler var isimlerini paylaşırdım. Kusura bakmayın ama her eleştiriyi saldırı olarak algılayan bir ekibiniz var. Daha önce kaç defa liste halinde çözüm önerisi ilettim adminlerinize kendi iş kategorim ile ilgili. Zarar vermek istesem çözüm önerisi iletmezdim hiç bir konuda. Bir çok güzelliği olduğu gibi bu sitenin bir çok yanlışı ve eksiği olduğunuda düşünüyorum. Tek fark artık insanlar çekinip geri bildirim yapma konusunda isteksizleşiyor. Sizin ekibinizde her gün biraz daha radikalleşiyor. Tabi bu benim görüşüm.
    Hocam default tema kullanirsaniz ne fazla reklam var nede hergun fazla bildirim geliyor. Yillardir default tema kullanirim. Dedim bu senenin baslarinda birde Modern temayi kullanayim. Taa ki bu senenin Ramazan
    ortasina kadar kullandim. Ramazan ayinda r10 iftar etkinlikleri basliyana kadar sorun yokdu. Iftara Ramazana, iftar ertkinliklerine asla karsi degilim. Olmasi gereken birsey forum icinde. Ama bir sehirin iftar programi icin gunde veya 2 gunde bir 3 veya 4 bildirim gelmeye basladi. O konuya yazdim neden bu kadar cok bildiri geliyor diye. Bildiri almak istemiyorum ben dedim. Sagolsun mod arkadas bana ''Amaciniz nedir diye'' pm atti. O kisi kendini biliyor.. Beni 2 hafta banladi ve ban sebebi olarak ''sebebini biliyorsunuz'' yazdi. Suan profilimde duruyor. Benimde forumlarim var 2006 yilindan beri forum isindeyim. Ben simdiye kadar bildirim istemiyorum diyen bir üyemi forumumda banlamadim banlamam da. Yani diyecegim uzun lafin kisasi Default tema kullanin.. Bende tekrar default temaya gectim. Bir daha Modern tema kullanmam artik.
    Bu yazdiklarimi belki yönetim, serzenis gibi anlayabilir. Ama bildirim istememek hakaretmi sayiliyor? Onu sormak istiyorum. Belki forum tarihinde bildirim istemiyorum diyen ve banlanan kisi benim sanirim..

    Kolay gelsin..
  • 23-06-2024, 23:44:29
    #48
    Geçenler de konu actim silinmedi
    Açacağınız konun içeriğine bağlı..
  • 23-06-2024, 23:57:27
    #49
    Bence rankların tasarımının değişmesi lazım
  • 24-06-2024, 05:32:44
    #50
    Reklam konusunda forumu eleştirenler eminim benzer potansiyelde bir platform sahibi olsun şu mesaj yazdığımız editör alanına bile reklam alır. Birbirimizi kandırmayalım arkadaşlar.

    Donanımhaber, Ekşi Sözlük vb. yerlere bakarsanız buranın normalliğini anlarsınız.

    Kaldı ki reklamlarda bir sorun yok gayet ideal düzende.

    Ayrıca burası şahıs mülkü, site sahibi istediğini yapar bu kendi insiyatifinde.
  • 24-06-2024, 19:39:53
    #51
    Reklam hiç olmasa elbette daha hoş olur ama gelir için reklam şart. Ekşi, Onedio gibi tüm yazılanları okumanın tam ortasında lap diye kapatan saçma sapan reklamlar bölermiyor ki hepsinin yeri sabit o konuda düzen çok iyi.