Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sizin algınız. Ben neden bu kadar reklam alıyorsunuz demedim. Reklam alımıyla ilgili tek kelime etmedim. Sayfa girişinde bu kadar çok reklam gösterim yoğunluğunu eleştirdim. Sadece ana sayfaya girince 3-4 tane popup kapatıyoruz min 2 bildirim gelmiş oluyor. Konu açıyoruz 6 tane banner alt alta başlığı görünmüyor. Bu durum sizi rahatsız etmiyorsa beni hiç etmiyor. Bunu hesap sormak olarak algılıyorsanız, r10na yönelik tüm eleştiriler hesap sormak olur. Amacım zarar vermek olsa tek bir reklam bile göstermeyen eklentiler var isimlerini paylaşırdım. Kusura bakmayın ama her eleştiriyi saldırı olarak algılayan bir ekibiniz var. Daha önce kaç defa liste halinde çözüm önerisi ilettim adminlerinize kendi iş kategorim ile ilgili. Zarar vermek istesem çözüm önerisi iletmezdim hiç bir konuda. Bir çok güzelliği olduğu gibi bu sitenin bir çok yanlışı ve eksiği olduğunuda düşünüyorum. Tek fark artık insanlar çekinip geri bildirim yapma konusunda isteksizleşiyor. Sizin ekibinizde her gün biraz daha radikalleşiyor. Tabi bu benim görüşüm.
Yine aynı konuya geldik..

Eğer istersek ekşisözlük gibi tüm sayfayı komple sağdan ve soldan giydiririz kimi neden ilgilendirir? yine aynı şeyleri yazıyorum.

Siz eleştirmiyorsunuz istediğiniz olayı diretmeye çalışıyorsunuz ve ısrarla aynı şeyleri tekrar ediyorsunuz.

Benim bu konularda tavrım net. Beğenmiyorsanız çıkış yaparsanız. Kimseyi zorla tutmuyoruz.