• 14-07-2009, 23:42:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,apple iphone alacağım 8 gb ama biraz sıkışık olduğum için 2. el alıcam.İphone kullananlar varmı ? Varsa tavsiye edermisinz.Tanıdık olduğu için 700 tl den alıcağım.
  • 15-07-2009, 09:50:42
    #2
    Hem tanıdıktan olması hem 700 TL olması iyi. O fiyata bulsam bende alırdım.