Apple İphone 3g Alıcağım Ama Size Danışmak istiyorum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Apple İphone 3g Alıcağım Ama Size Danışmak istiyorum.
2
●
353
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Apple İphone 3g Alıcağım Ama Size Danışmak istiyorum.
14-07-2009, 23:42:32
#1
AVON
Üyeliği durduruldu
Merhabalar,apple iphone alacağım 8 gb ama biraz sıkışık olduğum için 2. el alıcam.İphone kullananlar varmı ? Varsa tavsiye edermisinz.Tanıdık olduğu için 700 tl den alıcağım.
15-07-2009, 09:50:42
#2
MertB
Hem tanıdıktan olması hem 700 TL olması iyi. O fiyata bulsam bende alırdım.
15-07-2009, 10:29:55
#3
hrngndz
iPhoneAlma.com - Neden iPhone alınır veya alınmaz?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler