Merhaba arkadaşlar, uzun süredir ilgilendiğim. BIST ve Kripto ile yaptığım analizleri paylaşmaya karar verdim. Bunun için Twitter hesabı ve telegram kanalı oluşturdum. Siz değerli R10 üyelerini de aramızda görmekten mutluluk duyarım. Günlük BIST 100 1 hisse yada 1 coin şeklinde olacaktır. Desteğiniz beni mutlu edecektir.
https://x.com/taskincapital?s=09
t.me/taskincapital