Aracında cam tavanı olanlar memnun mu
18
●878
- 20-06-2024, 13:45:49Hocam her şeyin artıları ve eksileri var arkadaşlar sağolsunlar bahsetmişler zaten. Tamamen keyif işi ferahlık katmasının yanı sıra yazın akşamüstü açarsınız efil efil. eser gezersiniz lakin güneşin altında kalırsa araç hele de perdeyi kapatmazsanız yumurta pişer arabanın içinde