• 17-06-2024, 19:53:27
    #19
    Valla ben de sabah eşimden istedim. Bulursan iyi bir şey al, kötüyse 1 dilim al nefsim körelsin dedim. Bakalım alacak mı ya da bulacak mı. Merakla bekliyorum )

    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kg kendine 1 kg de bana ısmarla yiyelim reis
  • 17-06-2024, 19:55:10
    #20
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben de sabah eşimden istedim. Bulursan iyi bir şey al, kötüyse 1 dilim al nefsim körelsin dedim. Bakalım alacak mı ya da bulacak mı. Merakla bekliyorum )
    ahaha güldürdün , gerçekten pahalı be
  • 17-06-2024, 19:57:48
    #21
    Pahalı da ben parasında değilim ki. Gerçek tereyağlı ve pancar şekerli baklavaya verdiğim paraya acımam. Eşimde acımaz alır. Yaşadığım yerde yok ki. Hiç rastlayamadım. Ekonomi kötü diye baklava da mı yemeyelim. Her şeyden kısarım ama kursağımdan asla 😅
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha güldürdün , gerçekten pahalı be
  • 17-06-2024, 20:30:48
    #22
    Baklavacı sahipleri köşe
  • 17-06-2024, 20:51:24
    #23
    güzel para
  • 17-06-2024, 23:05:41
    #24
    Tamam, keyif yemek tatlı keyfi ama bu kadarda etmez ederi.
  • 17-06-2024, 23:20:05
    #25
    Alin 1kg fistik yiyin en azindan ederiyle almis yemis olursunuz. Diger turlu size hamurla serbeti yedirip bide paranizi alicaklar.