Pahalı da ben parasında değilim ki. Gerçek tereyağlı ve pancar şekerli baklavaya verdiğim paraya acımam. Eşimde acımaz alır. Yaşadığım yerde yok ki. Hiç rastlayamadım. Ekonomi kötü diye baklava da mı yemeyelim. Her şeyden kısarım ama kursağımdan asla 😅

ahaha güldürdün , gerçekten pahalı be